Emlékszem, áprilisban mikor megtudtam, hogy nálunk fognak koncertezni, szinte azonnal regisztráltam a jegyekre. Azt gondoltam, hogy ha már a márciusi Paddy Kelly koncertet kihagytam, ez jár nekem. Pár hónappal később, megtudtam, hogy az összes jegyet elkapkodták a srácok koncertjére, így happy voltam, hogy bebiztosítottam magunkat a bulira. :)

Aztán koncert előtt kiderült néhány dolog, és közbe is jött egy másik program, ami miatt nem tudtam volna elmenni a koncertre. Igy felajánlottam a jegyem egy Nagyon Jó Barátomnak. Amikor elfogadta a jegyet, az valami különleges érzést váltott ki belőlem. Koncertek előtt általában izgatott szoktam lenni, de most mégjobban az voltam. Izgultam, hogy minden jó legyen. :) Úgy is lett és ez az érzés, minden érzést felülmúlt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smilechris.blog.hu/api/trackback/id/tr655646946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása